Regulamin sklepu
I. WARUNKI OGÓLNE
- Właścicielem Sklepu Internetowego Przesłony Okienne jest:
"Combo Service" Anna Borto
ul. Kielecka 32
26-001 Wola Kopcowa
NIP 657-102-96-26
- Użytkownik, rejestrując się w sklepie internetowym PrzesłonyOkienne.pl, wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od firmy "Combo Service" Anna Borto.
- Zamówienia na produkty firmy Combo Service można składać za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem http://www.przeslonyokienne.pl/.
- Zamówienia są przyjmowane każdego dnia.
- Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest dokonanie rejestracji w systemie sklepu internetowego PrzesłonyOkienne.pl. Podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail jest niezbędne do potwierdzenia przyjęcia i potwierdzenia realizacji zamówienia. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 3 dni roboczych, nie będą realizowane. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.
- Zamówienia potwierdzone do realizacji nie mogą być anulowane.
- Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości, będą weryfikowane przez obsługę sklepu. Zamówienie takie może zostać anulowane przez Sklep. Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie.
- Zamówiony towar będzie dostarczany przesyłką kurierską.
- Koszty dostarczenia: 24,60 zł (brutto).
- Ceny w sklepie internetowym PrzesłonyOkienne.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). W przypadku zakupu towaru, na który wprowadzona jest błędna cena przez obsługę sklepu bądź błąd serwera, kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie, a zamówienie zostanie anulowane.
W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia, może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia. - Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon fiskalny).
Zamówienie jest zlecane do realizacji w momencie otrzymania zapłaty na konto bankowe w wysokości 100% wartości zamówienia. - Złożenie zamówienia w sklepie internetowym PrzesłonyOkienne.pl jest prawnie wiążącą umową sprzedaży.
Sklep zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym klient zostanie poinformowany. - Dane dotyczące przelewu bankowego na konto:
- Wszelkie zwroty wysyłane na koszt firmy Combo Service nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia z obsługą sklepu.
- Zwrot należy wysłać bez kwoty pobraniowej. W innym przypadku firma Combo Service nie odbierze przesyłki.
- Pieniądze za zwrócony produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu. Koszty odesłania produktu nie podlegają zwrotowi.
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (np. paragon fiskalny lub faktura VAT).
- Na wszystkie reklamowane produkty z tytułu niezgodności towaru z umową zakupione w naszym sklepie przyznawana jest 12-miesięczna odpowiedzialność sprzedawcy.
- Szczegółowe warunki gwarancji należy pobrać tutaj (pdf).
- Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
- Zgłoszenie reklamacyjne musi zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu, którego wzór należy pobrać tutaj (pdf).
- Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 7 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy: Combo Service, ul. Kielecka 32, 26-001 Wola Kopcowa.
- Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
- Sklep może bezpłatnie wysłać po uprzednim skonsultowaniu do 3 próbek materiału lub taśmy żaluzyjnej.
- Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
- Reklamacji nie podlegają źle zamówione produkty (złe wymiary lub kolor).
- W przypadku, gdy towar jest niezgodny z umową, kupujący może żądać:
- Przesyłki z wymienionymi produktami odsyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, przesyłką zwykłą, chyba że klient zażyczy sobie, aby wysyłka była na jego koszt.
tel. (+48) 601 164 200
II. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
Nazwa banku: mBank.
Numer konta: 49 1140 2017 0000 4802 0364 5025
Tytuł przelewu: Zamówienie nr … z dnia …
III. ZWROTY I REKLAMACJE
– w pierwszej kolejności – nieodpłatnej naprawy;
– jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie, towar zostanie wymieniony na nowy lub nastąpi zwrot pieniędzy.
Złożenie zamówienia w sklepie internetowym PrzesłonyOkienne.pl oznacza akceptację postanowień regulaminu.