Ogólne warunki gwarancji jakości
I. GWARANCJA JAKOŚCI I ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WADY
- Firma "Combo Service" zwana dalej: "Sprzedającym" wydaje przy sprzedaży swoich wyrobów fakturę, celem potwierdzenia Kupującemu, jakości rzeczy sprzedanej.
- Sprzedający zobowiązuje się do usunięcia wady fizycznej wyrobu, lub dostarczenia wyrobu wolnego od wad, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji.
- Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym wyrobie.
- Sprzedający ponosić będzie odpowiedzialność z tytułu gwarancji wyłącznie wtedy, gdy rzeczy były zainstalowane i eksploatowane zgodnie z załączoną instrukcją.
- Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
a) drobnych różnic między kolorami prezentowanymi w ofercie wyrobów Combo Service, a kolorami faktycznie sprzedanych wyrobów.
b) odpowiedzialności Sprzedającego za odkształcenia żaluzji drewnianych, jakie mogą wystąpić w warunkach wysokiej wilgotności powietrza w pomieszczeniach, gdzie zostały zainstalowane;
c) uszkodzeń mechanicznych spowodowanych zdejmowaniem, czyszczeniem i przemieszczaniem wyrobów Combo Service.
d) skutków wadliwego montażu wyrobów Combo Service wykonanego samodzielnie przez Kupującego.
II. OKRES OBOWIĄZYWANIA GWARANCJI
- Sprzedający udziela gwarancji jakości wyrobów Combo Service na okres jednego roku, licząc od dnia w którym rzecz została Kupującemu wydana.
- Okres obowiązywania gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady wyrobu, uprawniony z gwarancji nie mógł z niego z korzystać.
III. USUWANIE WAD
- Korzystający z uprawnień z tytułu gwarancji zobowiązany jest uzgodnić ze Sprzedającym sposób dostarczenia wadliwego wyrobu celem usunięcia stwierdzonych wad.
- Dostarczenie wyrobu wadliwego do miejsca wskazanego przez Sprzedającego następuje na koszt gwaranta.
- Wady wyrobów usuwane będą w możliwie najkrótszym terminie, potwierdzanym na piśmie korzystającemu z niniejszej gwarancji, po ustaleniu rodzaju wad i technicznych możliwości ich usunięcia.